Engagera dig

Vill du engagera dig för att göra Sverige till möjligheternas land?

Vad innebär det att vara Liberal? I Sverige började allt med kampen för rösträtt, både för kvinnor och män. Då fanns det många som var emot idén allmän rösträtt och yttrandefrihet. För en liberal är det självklart alla ska ha friheten att forma sitt liv oavsett kön, inkomst, bakgrund eller förutsättningar. Ordet Liber betyder just frihet. Det är du som ska bestämma över ditt liv och bli bemött med respekt för den du är. Ser du ett problem i Åstorp, eller har en hjärtefråga du vill driva? Kontakta oss och kom till ett av våra månadsmöten, vi välkomnar alla som vill bli medlemmar och delar de liberala värdena. Och som sanna Liberaler anser vi att engagemangsnivån är upp till var och en beroende på intresse eller livspussel.

Vi välkomnar dig som är för frihet och demokrati! Precis som vi tror i samhället tro vi lika i partiet, alla insatser är av betydelse, stora som små, för en bättre framtid för alla.

BLI MEDLEM!